Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Mediemedverkan 2014


2014-01-02
SvD Näringsliv
"Köper vi mer kläder än tidigare?", Ulrika Holmberg

2014-01-19
Expressen
"H&M :s smalideal slank inte undan - Kvinnorna protesterade mot klädjättens nya "smala" modell", Magdalena Petersson McIntyre

2014-01-28
Skolporten
"Barns tankar och åsikter borde ges mer plats i forskningen", Sandra Hillén Läs artikeln

2014-02-11
DN
”Att lyxa är det nya sättet att uttrycka vem man är”, Magdalena Petersson McIntyre

2014-02-11
Göteborgs-Posten
"Räkorna säljer bra – trots rödlistningen Göteborgarna fortsätter handla – och nu är priserna på väg upp igen." , Ulrika Holmberg

2014-02-12
DN Insidan
"Lyx är inte bara prylar", Ulrika Holmberg

2014-02-19
DN
"Klyftan mellan miljö och lyx luckras upp", Ulrika Holmberg

2014-02-26
DN
"Handlarna optimistiska - tror på ökad försäljning", John Magnus Roos

2014-03-17
SvD Näringsliv
"Locket på hos konsumentföreningarna", Ulrika Holmberg

2014-03-30
Sydöstran "Myten om kjollängden och konjunkturen", Magdalena Petersson McIntyre

2014-04-16
Gotlands tidningar
"Second hand allt populärare", Helene Brembeck

2014-04-30
Helsingsborgs Dagblad
"Myten om kjollängden och konjunkturen", Magdalena Petersson McIntyre

2014-05-18
Göteborgs-Posten
"Vissa former av jämställdhet stämmer med marknadens agenda", Magdalena Petersson McIntyre

 

Sidansvarig: Henric Karlsson |Sidan uppdaterades: 2015-05-26
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?